UNBOXING ΕΙΚΟΝΕΣ TOY KINGDOM HEARTS 1.5+2.5 SOUNDRACK KAI TO MYNHMA ΤΗΣ SHINOMURA

To Κingdom Hearts HD 1.5+2.5 Remix Original Soundrack Βox περιλαμβάνει 7 δίσκους από την μουσική της αγαπημένης μας σειράς,γι αυτό δεν πρέπει να λείπει από κανέναν μας.
Κυκλοφορεί από 26 Νοεμβρίου 2014 σε όλο τον κόσμο.
Ένα μέλος του KH13,ο tothecikpah ανέβασε ορισμένες εικόνες από το δικό του αντίτυπο:

 



  



 



  






 

 

Ένα άλλο μέλος,o skykeybladehero μετέφρασε τα μυνήματα της συνθέτριας Γιόκο Σινομούρα που περιλαμβάνονται σε αυτό το soundtrack από τα ιαπωνικά στα αγγλικά.Μπορείτε να διαβάσετε παρακάτω μια απόδοση του κειμένου στα ελληνικά από εμένα:


  

Γεια σας! Είμαι η Γιόκο Σινομούρα.Σας ευχαριστώ που αγοράσατε αυτό το CD.
Έχουν περάσει 13 χρόνια από τότε που ανέλαβα την μουσική για το Kingdom Hearts.Όλα άρχισαν το 2001.Το έχω ήδη πει πολλές φορές ότι το πρώτο τραγούδι που έγραψα για την σειρά είναι το Destati.Τότε σκεφτόμουν αν όντως θα ήταν καλό να γράψω ένα τόσο σκοτεινό τραγούδι για παιχνίδι γεμάτο από Disney χαρακτήρες,όπως μου είχε ζητήσει ο κος Νομούρα.Έχει περάσει πολύς καιρός από τότε.Ο χρόνος περνάει πολύ γρήγορα (γέλια)11 χρόνια μετά και το παιχνίδι διασκευάζεται υπέροχα σε υψηλή ανάλυση.Στην αρχή,σκόπευα να αφήσω τα μουσικά κομμάτια όπως ήταν.Πάρ'ολα αυτά θέωρησα,ότι δεν ήταν σώστο αυτό,από τη στιγμή που τα γραφικά ήταν πλέον πολύ όμορφα.(Εντωμεταξύ,το παιχνίδι δεν υποστήριζε streaming,οπότε έπρεπε να ξαναθυμηθώ από το μηδέν τα τραγούδια.)
Συνεπώς,πίεσα τον εαυτό μου να κάνει το σώστο πράμα.
Το πιο σημαντικό από όλα,ότι πλέον έχουμε να κάνουμε με HD παιχνίδι!Δεν έπρεπε να με νοιάζουν οι διάφοροι περιορισμοί!(όχι ότι πρέπει να το αγνοώ πλήρως αυτό).Από τη στιγμή που επρόκειτο για μία επαναδημιουργία,έπρεπε αυτή τη φορά να δουλεύσω με μια ορχήστρα,χρησιμοποιώντας πιάνο και κιθάρα.Ήθελα να το κάνω.Ήθελα πάρα πάρα πολύ να το κάνω.Oπωσδήποτε είχα λατρεύσει τα πρωτότυπα κομμάτια,τα οποία συνέθεσα με πολύ προσοχή,πάθος και κόπο.Από την άλλη όμως,ήθελα οι άνθρωποι να γευτούν σε αυτό το νέο παιχνίδι,μία πολύ πιο ωραία μουσική.Αυτό έγινε από καθαρό ένστικτο.Βέβαια με βοήθησε,όπως πάντα,ο κος Kawashima.Ήρθαν και άλλοι συνεργάτες.Και τελικά,τα κατάφερα! Σχεδόν όλα τα τραγούδια είχαν εκ νέου φτιαχτεί.
Στην πραγματικότητα,φοβόμουν ότι ήταν αδύνατον να συμβεί.Αλλά η υποστήριξη και ο ενθουσιασμός των άνθρωπων γύρω μου,έδιωξε κάθε αμφιβολία.Συχνά μου έλεγαν: "Πάμε να δώσουμε ένα υπέροχο αποτέλεσμα","Προετοιμάσου κατάλληλα,Σινομούρα-σαν" Ω θέε μου...
Το πιο σημαντικό από όλα ήταν να μην απογοητεύσουμε τους φανς,στους οποίους άρεσε η παλιά μουσική.Εντελώς απρόσμενα,όταν αναλαμβάνεις την μουσική ενός παιχνιδιού,ακούς πολλά πράματα όπως "Χμμμ.δεν έπρπε να αναλάβεις εσύ τη μουσική".Για να μη συμβεί αυτό λοιπόν,αντιμετώπισα τα πρωτότυπα κομμάτια με απίστευτη φροντίδα καθώς τα επανασχεδιάζα.
Ποιο είναι λοιπόν το αποτέλεσμα;Εμείς,η Μουσική Ομάδα του Kingdom Hearts,εργαστήκαμε με πολύ πάθος.11 χρόνια γεμάτα συναισθήματα σε σύγκριση με αυτά που επιθυμούμε και χρειάζεται να κάνουμε από εδώ και πέρα.Αυτό το soundrack παρέχεται με όλες αυτές τις σκέψεις συμπεριλαμβανομένες.

Όλους τους ανθρώπους που με βοήθησαν στην παραγωγή της μουσικής για το Kingdom Hearts 1.5,τους μουσικούς αλλά και εσάς που αποκτήσατε αυτό το CD,σας ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου.

Kαι τώρα πια,που η παραγωγή του KINGDOM HEARTS HD 1.5 REMIX,αποτελεί μια μακρινή γλυκιά ανάμνηση,λαμβάνω μια κλήση από το πρόσωπο κλειδί της ομάδας μας,τον κο Kawamori.Aχ,ήξέρα πως θα έρχοταν σύντομα αυτή η μέρα.Μάλιστα,η συγκεκριμένη μέρα!!

Το περίμενα ότι θα γίνειγέλια).Αν υπάρχει το 1.5,τότε σίγουρα θα υπάρξει και 2.5.έτσι;Το 2.5 πάντως έχει ατελείωτη μουσική.Τι θα κάνω;Χμμ,καλά.Ας το σκευτώ,αργότερα.Αργότερα....
...και το "αργότερα" έγινε "τώρα".
Η νέα μουσική για το 1.5 απέκτησε τόση δημοφιλία που μου ζητούσαν να παραδώσω ένα Soundtrack.Αληθινά,οι περιστάσεις υπό τις οποίες φτιάξαμε την μουσική για το Kingdom Hearts 1.5,ήταν σκέτη πρόκληση.Άρα,αφού υπήρξε καλή υποδοχή προς αυτό,τότε έπρεπε το Kingdom Hearts 2.5 να είναι πιο εύκολα αποδεχτό και πιο εύκολο για εμάς να το κάνουμε.Το πίστευα.Μου είπαν:"Ηχογραφείς από το μηδέν όλα τα τραγούδια,σωστά;",σαν να ήταν φυσικό.(γέλια)."Λοιπόν,το ήθελα αλλά...Ήθελα να το κάνω,αλλά"...Κάπου μέσα μου έλεγα "Ωωωω,μα φυσικά..."(γέλια)
Μη με παρεξηγήσετε.Είμαι στα αλήθεια ευτυχισμένη.Πολύ πολύ ευτυχισμένη!!! ...Το επάγγελμα μου έχει πολλές δυσκολίες,ξέρετε.(γέλια)
Όταν όμως αποφασίζω να κάνω κάτι,το φτάνω ως το τέλος! Πρώτα πρώτα,έπρεπε να βρω ποιο μουσικό όργανο από ποιο τραγούδι έπρεπε να ξανάηχογραφηθεί.(Υπολογίζοντας όλες τις διάφορες εκδόχες,ήταν πάνω από 100 ήχοι).Πως να το εξηγήσω;Για παράδειγμα,όταν καθαρίζω το δωμάτιο βρίσκω υλικό που με γεμίζει νοσταλγία και έτσι κόβω τη δουλεία στη μέση ενώ όταν ξεσκαρτάρω μανγκα,τα διαβάζω πάλι από την αρχή..Έτσι έχει η κατάσταση."Ωωω,αυτό μου φέρνει τόσες αναμνήσεις.Θυμάμαι την πρώτη φορά που το είδα και τι έκανα τότε."Ακούω τα τραγούδια καθώς αναπολώ το παρελθόν και μόλις τελειώνουν,η λίστα μου στον υπολογιστή είναι άδεια!Έιιι,στρώσου στη δουλειά!
Το πιο ενδιαφέρον κομμάτι,ήταν η συνεργασία μου με τη VGO,η οποία είχε αναλάβει το μουσική παράσταση για το LIGHTING RETURNS.Yπάρχει αρκετή απόσταση μεταξύ Βοστώνης-Τόκυο,άλλα στην εποχή μας,μπορεί εγώ να είμαι εδώ και η ηχογράφηση να γίνεται εκατοντάδες χιλιόμετρα μακριά!Η τεχνολογική εξέλιξη είναι θαυμάσια.Άλλα έπρεπε να εργαστώ μεσάνυχτα.Ένοιωσα από πρώτο χέρι τη μεγάλη διαφορά ώρας.Γιατί δεν μπορεί η τεχνολογία να λύσει και αυτό το πρόβλημα;(γέλια)
Φτάνοντας σιγά σιγά προς το τέλος,ακόμα και αν τα πράγματα είναι πολύ πιο έυκολα τώρα,εγώ και όλοι οι συνεργάτες θέλουμε να σας δώσουμε κάτι που θα σας κάνει χαρούμενους.Προσωπικά θα χαρώ πολύ αν σας αρέσει η μουσική που συνδέται με το KINGDOM HEARTS III.

Όλους τους ανθρώπους που με βοήθησαν στην παραγωγή της μουσικής για το Kingdom Hearts 2.5,τους μουσικούς αλλά και εσάς που αποκτήσατε αυτό το CD,σας ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου.

Η ίδια η συνθέτρια μέσω του site της θέλησε να ευχαριστήσει όλους όσους τη βοήθησαν στην παραγωγή των δύο sountrack:

Merry Christmas!Eυχαριστώ την μητέρα,τον πατέρα μου,τον αδελφό μου,τους φίλους και όλα τα αγαπημένα μου πρόσωπα.Τον αρχηγό,όλη την Kingdom Hearts HD 1.5(2.5 αντίστοιχα) Remix ομάδα και την Kingdom Hearts HD 1.5(2.5 αντίστοιχα) Remix Original Soundtack ομάδα.
Ευχαριστώ που μου δώσατε μια σκηνή να παίξω και για όλες τις χαρές που με έκαναν αυτή που είμαι.Σας ευχαριστώ για τον ωκεανό,τα βουνά,τη γη,τον άνεμο,τον ουρανό,τον ήλιο,την μουσική...
...και εσάς.




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις