ΝΕΑ ATTRACTIONS KAI KEYBLADE TRANSFORMATIONS ΓΙΑ ΤΟ ΚΗ ΙΙΙ

Στην ιαπωνική ιστοσελίδα 4gamer.net ο βοηθός σκηνοθέτη Tai Yasue άφησε το παρακάτω σχόλιο σχετικά με την πορεία του Kingdom Hearts III:

"Τώρα που συνηθίσαμε την Unreal Engine 4 ως το βασικό περιβάλλον ανάπτυξης μας,όπως και τη νέα δομή της ομάδας μας,την όλοφρεσκη νέα όψη του παιχνιδιού μαζί με το <Shader> του,η παραγωγή του Kingdom Hearts III προχωράει γρήγορα και μάλιστα τώρα επικεντρωνόμαστε σε νέα Attractions και Μεταμορφώσεις Κλειδόσπαθων.Ελπίζω  να είμαστε σε θέση να δείξουμε τους κάρπους των προσπαθειών μας βήμα προς βήμα κατά την διάρκεια του 2015,συνεπώς αναμείνατε για περισσότερες πληροφορίες!"


Τι μας λέει λοιπόν αυτό το μύνημα;Έχουμε να δούμε attractions και μεταμόρφωση κλειδόσπαθου από το τρέιλερ του παιχνιδιού στην D23 Expo πριν δυο χρόνια.Τότε,αν θυμάστε είχαμε ένα καράβι και ένα τραινάκι του τρόμου για Attraction ενώ το κλειδόσπαθο μπορούσε να μεταμορφωθεί σε διπλά πιστόλια.Συμφωνα με τον Γιασούε λοιπόν,τώρα πια στις νέες αυτές δυνατότητες θα προστεθούν και άλλες.
Πριν κάτι μήνες πάλι η Square Enix είχε βάλει αγγελίες εργασίας για δύο νέα μέλη στην ομάδα ανάπτυξης του παιχνιδιού.Όπως φαίνεται καλύφτηκαν και αυτές.
Η ομάδα τώρα πια,σε συνεργασία πάντα με την Epic Games,και τον Νομούρα στο τιμόνι έχει καταλάβει πλήρως το πως λειτουργεί η νέα μηχανή γραφικών.συνεπώς το παιχνίδι αναπτύσσεται με πολύ πιο γρήγορους ρυθμούς.
Και τέλος γίνεται λόγος για το μυστήριο Shader ή αλλιως Kingdom Shader,όπως αποκαλούσε ο Νομούρα τα νέα γραφικά του Kingdom Hearts III, μια μίξη μεταξύ των κλασικών γραφικών της σειράς και μεταξύ αυτών του Final fantasy,με ένα σαφώς ένα πιο καρτουνίστικο ύφος.
 Περισσότερα λοιπόν από τη νέα χρονιά....

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις