Τι είναι το Kingdom Hearts;



Τι είναι το Kingdom Hearts;

Θα με ρωτήσει κανείς..Μα καμία απάντηση δε θα είναι ικανοποιητική.Το Kingdom Hearts δε μπορείς να το περιγράψεις,παρά μόνο να το νιώσεις.Να αφιερώσεις ατελείωτες ώρες παιχνιδιού,τόσες προσπάθειες να καταλάβεις το story και ακόμα κάτι να σου ξεφεύγει.Και ξανά επανάληψη από την αρχή.

Να συζητήσεις με άλλους που έχουν βιώσει την ίδια εμπειρία.Να σκεφτείς θεωρίες και να προσδοκείς κάτι.Ασταμάτητα.


Αποτέλεσμα εικόνας για kingdom hearts 2



Πριν ξεκινήσω το παιχνίδι,είδα απλά ένα review σε περιοδικο Mίκι Κλάους σε ηλικία 12 ετών.Μια όμορφη εικόνα με anime (ούτε που ήξερα πως τα έλεγαν τότε) χαρακτήρες και δίπλα ο Donald και ο Goofy.

"Ο αγαπημένος μου Donald.Πόσο θα ήθελα να παίξω ένα game μόνο με αυτόν",σκέφτηκα.

Αλλά το παιχνίδι ήταν για PS2 και εμένα μου έλειπε το πιο σημαντικό.Η ίδια η κονσόλα.Τα χρόνια πέρασαν γρήγορα και η κονσόλα που κάποτε έλειπε μπήκε στη συλλογή.Κοντα σε αυτήν προστέθηκαν και άλλες.

Κάθε παιχνίδι και μία κονσόλα.Γιατί το Kingdom Hearts είχε γίνει πλέον κομμάτι της ζωής μου.Το αγαπημένο μου game.Με ενθουσίασε η παράταιρη ιδέα του ,με μάγεψαν οι disney κόσμοι.

Η πολυπλοκότητα των χαρακτήρων του διαμόρφωσε την προσωπικότητα μου σε μεγάλο βαθμό,χάραξε την εφηβεία μου.

Ένα παιδί που έψαχνε να μοιραστεί με άλλους αυτό το πάθος.Όπως ο Sora έτσι και εγώ πίστευα ότι οι φίλοι είναι η δύναμη μου.Και τους βρήκα μέσα από μια μικρή ομάδα που έγινε παρέα..Και κάποιοι από εσάς οικογένεια...


Σχετική εικόνα


"Τι είναι αυτό το  Kingdom Hearts τέλος πάντων;" "Γιατί το αγαπάς τόσο ;" με
ρωτούν.

"Δε θα σου πω" , απαντώ."Μόνο αν το βιώσεις θα με καταλάβεις"

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις