ΟΛΗ Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥΡΑ ΑΠΟ KINGDOM HEARTS FAN ΣΕΛΙΔΕΣ
Ανάμεσα στις πολλές συνεντεύξεις που έδωσε ο σκηνοθέτης Tetsuya Nomura για το Kingdom Hearts ΙΙΙ υπήρξε και μία από τους ίδους τους φανς του Kingdom Hearts.Εκπρόσωποι από τις πιο σημαντικές σελίδες που είναι αφιερωμένες στο Kingdom Hearts είχαν την ευκαιρία να τον ρωτήσουν πολλά για το νέο παιχνίδι της σειράς:
Ο Churro από το KH13.Oι Cecily,Sophεarum και Αrielle από το KHInsider.Oι Mike και Andy από το Disney Examiner.Ο Αlex από το KH Destiny και ο Βranden από το KH Union.
Oλόκληρη η συνέντευξη μεταφρασμένη στα ελληνικά από εμένα:
Σε ποιο βαθμό έχει εξελιχθεί η Μαγεία στο Kingdom Hearts?
Όσον αφορά το κομμάτι της μαγείας του παιχνιδιού, ήταν βασική επιθυμία μας αυτή να έχει αντίκτυπο στο περιβάλλον.Για παράδειγμα όταν ο Σόρα ρίχνει Blizzard αφήνει πίσω του ένα κομμάτι πάγου στο όποιο γλιστρά.Ενώ όταν κάνει Aero ο άνεμος κουνάει το γρασίδι.Ελπίζουμε με τις νέες μαγικές δυνατότητες να υπάρχουν και τα ανάλογα αποτελέσματα στο γύρω περιβάλλον.
Υπάρχουν μήπως ανάλογα σχέδια για περαιτέρω ζωντανή επικοινωνία με τους φανς,μέσω livestream ή στο Message to the Κingdom μπλογκ;
Δυστυχώς,αυτό δε μπορεί να γίνει.Υπάρχουν ρίσκα όταν κάνουμε livestreams για το Kingdom Hearts.Αντίθετα με το Final Fantasy είναι πιο εύκολο,καθώς εκεί δεν εμπλέκεται η Disney.Aκόμα και τα Square Enix Presents στην Ε3 γίνονται με δυσκολία από το φόβο να μην αποκαλύψουμε πληροφορίες καταλάθος.
Πως εμπνευστήκατε το Chirithy στο Kingdom Hearts χ?
Όταν ξεκινήσαμε το Kingdom Hearts χ,θέλαμε να υπάρχει κάποιος οδηγός για τον παίκτη ο οποίος θα τον βοηθούσε κατά την διάρκεια του παιχνιδιού.Σκεύτηκα λοιπόν αρκετά το πως θα μοιάζει αυτός ο χαρακτήρας.Βέβαια όλα αυτά συνέβησαν πολύ πριν αποκτήσω τις δικές μου γάτες.Επειδή όμως λατρεύω ιδιαίτερα την Σκωτζέζικη Φολντ (ράτσα γάτας),αποφάσισα με βάση αυτή να φτιάξω το Chirithy.
Πως επιλέγετε τα αξιοθέατα για το Attraction Flow και ποια από αυτά σας αρέσουν περισσότερο?
Έχουμε προσέξει όλα τα αξιοθέατα στα Πάρκα της Ντίσνευ και ιδιαίτερα αυτά που είναι δημοφιλή. Στο τελευταίο τρέιλερ είδατε ενα νέο Attraction Flow βασισμένο στο Mad Tea Party,όπου οι Σόρα Ντόναλντ και Γκούφυ περιστρέφονται μέσα σε κούπες.Έμεινα ειλικρινά έκπληκτος από τη ολόθερμη αντίδραση των φανς στον δυτικό κόσμο,καθώς το συγκεκριμένο αξιοθέατο δεν είναι τόσο δημοφιλές όσο τ' άλλα.Όσο για το ποια είναι τα αγαπημένα μου αξιοθέατα,θα διάλεγα το Tower of Terror και το Roller Coaster στο Disney World.
Στο Kingdom Hearts I και στο Kingdom Hearts II disney χαρακτήρες μας συντρόφευαν στην μάχη όταν επισκεπτόμασταν ένα νέο κόσμο. Θα εξακολουθήσει να γίνεται και στο Kingdom Hearts 3?
Βεβαίως.Το να έχετε ως μέλος της ομάδας σας disney χαρακτήρες ήταν ένα πολύ σημαντικό κομμάτι για τα Kingdom Hearts I και II.Οπότε,ναι,αυτοί οι χαρακτήρες θα εξακολουθήσουν να σας συντροφέυουν ,όχι μόνο ως μέλη της ομάδας σας σε συγκεκριμένους κόσμους ,άλλα και ως summons.
Πως βλέπετε το Kingdom Shader(τρόπος σχεδιάσης) στο Kingdom Hearts 3?
Στόχος του Kingdom Shader είναι να εξασφαλίσσσει την αίσθηση του φρέσκου χρώματος σε κάθε disney κόσμο χωριστά.Για κάθε κόσμο επικρατεί ένα διαφορετικό στυλ.Από τη μια προσπαθούμε να διατηρήσουμε το πρωτότυπο σχέδιο των disney ταινιών στη δική μας δουλειά και από την άλλη χρησιμοποιούμε ένα πιο ρεαλιστικό σχεδιασμό σε συγκεκριμένους κόσμους.Οι πρωτότυποι disney κόσμοι ωστόσο θα συνεχίσουν να έχουν το ίδιο ύφος.
Πως τα περάσατε στην E3? Σας κέντρισε το ενδιαφέρον κάποιο άλλο παιχνίδι?
Δυστυχώς ημούν πολύ απασχολημένος με τις συνεντεύξεις και δεν κατάφερα να δω άλλα παιχνίδια στην έκθεση.Ωστόσο παρακολούθησα τις πιο σημαντικές συνεντεύξεις τύπου στο διαδίκτυο.Μου άρεσε ιδιάιτερα το Game’s Horizon: Zero Dawn ης Guerilla και Τom Clancy’s Ghost Recon της Ubisoft.
Σχεδιάζατε εξαρχής το Kingdom Hearts ΙΙΙ να κυκλοφορήσει στην νέα γενιά κονσολών?
Για να είμαι ειλικρινής όχι.Απλά συνέβη. Όταν έφτασε η ώρα να προετοιμάσουμε το Kingdom Hearts 3, το Playstation 4 και το Xbox One είχαν ήδη ανακοινωθεί, οπότε η καλύτερη λύση για εμάς θα ήταν να διαθέσουμε το KH3 στις νέες κονσόλες.
Ο Churro από το KH13.Oι Cecily,Sophεarum και Αrielle από το KHInsider.Oι Mike και Andy από το Disney Examiner.Ο Αlex από το KH Destiny και ο Βranden από το KH Union.
Oλόκληρη η συνέντευξη μεταφρασμένη στα ελληνικά από εμένα:
Σε ποιο βαθμό έχει εξελιχθεί η Μαγεία στο Kingdom Hearts?
Όσον αφορά το κομμάτι της μαγείας του παιχνιδιού, ήταν βασική επιθυμία μας αυτή να έχει αντίκτυπο στο περιβάλλον.Για παράδειγμα όταν ο Σόρα ρίχνει Blizzard αφήνει πίσω του ένα κομμάτι πάγου στο όποιο γλιστρά.Ενώ όταν κάνει Aero ο άνεμος κουνάει το γρασίδι.Ελπίζουμε με τις νέες μαγικές δυνατότητες να υπάρχουν και τα ανάλογα αποτελέσματα στο γύρω περιβάλλον.
Υπάρχουν μήπως ανάλογα σχέδια για περαιτέρω ζωντανή επικοινωνία με τους φανς,μέσω livestream ή στο Message to the Κingdom μπλογκ;
Δυστυχώς,αυτό δε μπορεί να γίνει.Υπάρχουν ρίσκα όταν κάνουμε livestreams για το Kingdom Hearts.Αντίθετα με το Final Fantasy είναι πιο εύκολο,καθώς εκεί δεν εμπλέκεται η Disney.Aκόμα και τα Square Enix Presents στην Ε3 γίνονται με δυσκολία από το φόβο να μην αποκαλύψουμε πληροφορίες καταλάθος.
Πως εμπνευστήκατε το Chirithy στο Kingdom Hearts χ?
Όταν ξεκινήσαμε το Kingdom Hearts χ,θέλαμε να υπάρχει κάποιος οδηγός για τον παίκτη ο οποίος θα τον βοηθούσε κατά την διάρκεια του παιχνιδιού.Σκεύτηκα λοιπόν αρκετά το πως θα μοιάζει αυτός ο χαρακτήρας.Βέβαια όλα αυτά συνέβησαν πολύ πριν αποκτήσω τις δικές μου γάτες.Επειδή όμως λατρεύω ιδιαίτερα την Σκωτζέζικη Φολντ (ράτσα γάτας),αποφάσισα με βάση αυτή να φτιάξω το Chirithy.
Πως επιλέγετε τα αξιοθέατα για το Attraction Flow και ποια από αυτά σας αρέσουν περισσότερο?
Έχουμε προσέξει όλα τα αξιοθέατα στα Πάρκα της Ντίσνευ και ιδιαίτερα αυτά που είναι δημοφιλή. Στο τελευταίο τρέιλερ είδατε ενα νέο Attraction Flow βασισμένο στο Mad Tea Party,όπου οι Σόρα Ντόναλντ και Γκούφυ περιστρέφονται μέσα σε κούπες.Έμεινα ειλικρινά έκπληκτος από τη ολόθερμη αντίδραση των φανς στον δυτικό κόσμο,καθώς το συγκεκριμένο αξιοθέατο δεν είναι τόσο δημοφιλές όσο τ' άλλα.Όσο για το ποια είναι τα αγαπημένα μου αξιοθέατα,θα διάλεγα το Tower of Terror και το Roller Coaster στο Disney World.
Στο Kingdom Hearts I και στο Kingdom Hearts II disney χαρακτήρες μας συντρόφευαν στην μάχη όταν επισκεπτόμασταν ένα νέο κόσμο. Θα εξακολουθήσει να γίνεται και στο Kingdom Hearts 3?
Βεβαίως.Το να έχετε ως μέλος της ομάδας σας disney χαρακτήρες ήταν ένα πολύ σημαντικό κομμάτι για τα Kingdom Hearts I και II.Οπότε,ναι,αυτοί οι χαρακτήρες θα εξακολουθήσουν να σας συντροφέυουν ,όχι μόνο ως μέλη της ομάδας σας σε συγκεκριμένους κόσμους ,άλλα και ως summons.
Πως βλέπετε το Kingdom Shader(τρόπος σχεδιάσης) στο Kingdom Hearts 3?
Στόχος του Kingdom Shader είναι να εξασφαλίσσσει την αίσθηση του φρέσκου χρώματος σε κάθε disney κόσμο χωριστά.Για κάθε κόσμο επικρατεί ένα διαφορετικό στυλ.Από τη μια προσπαθούμε να διατηρήσουμε το πρωτότυπο σχέδιο των disney ταινιών στη δική μας δουλειά και από την άλλη χρησιμοποιούμε ένα πιο ρεαλιστικό σχεδιασμό σε συγκεκριμένους κόσμους.Οι πρωτότυποι disney κόσμοι ωστόσο θα συνεχίσουν να έχουν το ίδιο ύφος.
Πως τα περάσατε στην E3? Σας κέντρισε το ενδιαφέρον κάποιο άλλο παιχνίδι?
Δυστυχώς ημούν πολύ απασχολημένος με τις συνεντεύξεις και δεν κατάφερα να δω άλλα παιχνίδια στην έκθεση.Ωστόσο παρακολούθησα τις πιο σημαντικές συνεντεύξεις τύπου στο διαδίκτυο.Μου άρεσε ιδιάιτερα το Game’s Horizon: Zero Dawn ης Guerilla και Τom Clancy’s Ghost Recon της Ubisoft.
Σχεδιάζατε εξαρχής το Kingdom Hearts ΙΙΙ να κυκλοφορήσει στην νέα γενιά κονσολών?
Για να είμαι ειλικρινής όχι.Απλά συνέβη. Όταν έφτασε η ώρα να προετοιμάσουμε το Kingdom Hearts 3, το Playstation 4 και το Xbox One είχαν ήδη ανακοινωθεί, οπότε η καλύτερη λύση για εμάς θα ήταν να διαθέσουμε το KH3 στις νέες κονσόλες.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου