KH1:ΟΙ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΤΟΥ ΑΝΣΕΜ

(Είναι κάποιες αναφόρες/αποτελέσματα ερεύνων του Άκαρδου του Ζέρανορτ Άνσεμ.Τις παρουσιάσε όμως σαν να ήταν οι αναφορές του πραγματικού Άνσεμ.Αυτό τουλάχιστον πιστεύαμε στο Kingdom hearts 1 ώσπου στο Kingdom hearts 2 αποκαλύφτηκε πως το άκαρδο του Ζέρανορτ υποδύοταν πως έιναι ο Άνσεμ για να αμαυρώσει την φήμη του πραγματικού Άνσεμ)

Ansem Report 1

Που θα το βρείτε; Νικήστε τον Genie Jafar στην Agrabah
Έχω αφιερώσει μεγάλο μέρος της ζωής μου στην Αναζήτηση της Γνώσης. Χάρη σε αυτήν την γνώση ο κόσμος μου έμεινε για πολύ καιρό ασφαλής. Κανείς δεν μπορεί να το αμαφισβητήσει αυτό.Εγώ έχω κερδίσει επάξια τον σεβασμό και την χαρά των πολιτών μου. Άλλα αν και με θεωρούν Σοφό,υπάρχουν πράγματα που δεν μπορώ να εξηγήσω ακόμα.Πιστεύω ότι το σκοτάδι κατοικεί σε κάθε καρδιά,ασχετά το πόσο αγνή θεωρείται.Αν αφεθείς έστω και λίγο στην σκοτεινή δύναμη,αυτό αρκεί για να εξαπλωθεί και να κυριεύσει το σκοτάδι την ψυχή σου.Το έχω συνειδητοποιήσει πολλές φορές.
Σκοτάδι… Το σκοτάδι της καρδιάς. Πως γεννιέται? Πως μας επηρεάζει? Ως κυβερνήτης αυτού του κόσμου,πρέπει να βρω τις απαντήσεις. Πρέπει να τις βρω πριν αυτός ο κόσμος χαθεί στο σκοτάδι ολοσχερώς.

Ansem Report 2

Που θα το βρείτε; Μιλήστε στην Aerith στο Hollow Bastion
Είναι καθήκον μου να ανακαλύψω τι ακριβώς είναι το σκοτάδι. Γι αυτό πρέπει να επιχειρήσω τα εξής:
Να αποσπάσω το σκοτάδι από την καρδιά ενός ατόμου και στην συνέχεια να καλλιεργήσω το σκοτάδι σε μια αγνή καρδιά.Απο τη μια δηλαδή να καταστείλω το σκοτάδι και από την άλλη να το ενισχύσω.
Δυστυχώς,εξαιτίας των πειραμάτων μου ακόμα και οι πιο δυνατές καρδιές κατέρρευσαν. Πόσο αδύναμες είναι οι καρδιές μας τελικά;! Aν και προσπάθησα να τις θεραπεύσω δεν είχε κανένα αποτέλεσμα.  Φυλάκισα λοιπόν κάτω από το κάστρο αυτούς που έχασαν πλήρως τις καρδιές τους.
Λίγο αργότερα, ξαναπήγα εκεί κάτω και αντίκρυσα το πιο περίεργο θέαμα. Είδα πλάσματα που εμοιάζαν σαν να είχαν γεννηθεί από αγνό σκοτάδι… Τι είναι αυτά τα πλάσματα? Είναι ανεξάτητα όντα? Ή μήπως είναι οι σκιές των ανθρώπων που έχασαν τις καρδιές τους κάτα την διάρκεια των πειραμάτων μου?

Ansem Report 3

Που θα το βρείτε; Νικήστε την Ursula για δεύτερη φορά στην Atlantica
Oι σκιές που σέρνονται κάτω από το κάστρο…Είναι άνθρωποι που έχουν χάσει τις καρδιές τους ή πλάσματα του Σκότους? Ή μήπως είναι κάτι πέρα από την φαντασία μου?
Αν και γνωρίζω πολλά δεν μπορώ να βρω την απάντηση σε αυτό. Το μόνο που μπόρω να πω με σιγουριά είναι ότι αυτά τα πλάσματα δεν μπορούν να αισθανθούν τίποτα. Ίσως, αν συνέχιζα την έρευνα μου να μπορούσα να ανακαλύψω τα μυστήρια της καρδιάς.
Eυτυχώς,έχω στην διάθεση μου αρκετά πειραματόζωα. Πολλαπλασιάζονται υπογείως,ακόμα και αυτήν την στιγμή,που γράφω την παρούσα αναφορά. Χρειάζονται λοιπόν ένα όνομα.Για να δούμε...Αυτοί που δεν έχουν καρδιές… Θα τους ονομάσω Άκαρδους.

Ansem Report 4

Που θα το βρείτε; Μιλήστε στην Aerith στο Hollow Bastion
Τα Άκαρδα εμφγανίζονται κατά ομάδες και πολλαπλασιάζονται ραγδαία.Toυς προμήθευσα και ζωντανά και νεκρά πειραματοζωα. Ανταποκρίνονται μόνο στα ζωντανά. Φαίνεται πως πολλαπλασιάζονται μόλις πάρουν κάτι από τους ζωντανούς. Μόλις γίνει αυτό το θύμα τους εξαφανίζεται χωρίς να αφήσει κανένα ίχνιος.
Πιστεύω ότι τα Άκαρδα κλέβουν τις καρδιές. Προκύπτουν από αυτούς που έχουν χάσει τις καρδιές τους, και πολλαπλασιάζονται χάρη στις καρδιές που κλέβουν από άλλους. Οι καρδιές που κλέβουν τα Άκαρδα μετατρέπονται σε Άκαρδα οι ίδιες..
Αν και έχω αποδείξεις για αυτό,είμαι πεπεισμένος ότι αυτό συμβαίνει.Πρέπει επιπλέον να μελετήσω τον τρόπο συμπεριφοράς τους. Αν και δεν έχουν συναισθήματα, ίσως διαθέτουν κάποια μορφή νοημοσύνης. Πως να επικοινωνήσω μαζί τους;
Είναι τελικά αυτά το σκοτάδι στις ανθρώπινες καρδιές;

Ansem Report 5

Που θα το βρείτε; Νικήστε τη Maleficent στο Hollow Bastion
Προκειμένου να εξηγήσω την συμπεριφορά των άκαρδων, άρχισα να παρατηρώ ένα συγκεκριμένα.Κάποια στιγμή λοιπόν,αυτό κούνησε την κεραία του και σαν να εντόπισε κάποιον στόχο,κατευθύνθηκε βαθιά μέσα στο κάστρο. Στο πιο βαθύ σημείο του κάστρου η κεραία του άρχισε να δονείται, σαν να έψαχνε για κάτι. Ξαφνικά εμαφανίστηκε μια παράξενη πόρτα. Δεν την είχα ξαναδεί πότε στη ζωή μου.
Η πόρτα είχε μια τεράστια κλειδαρότρυπα αλλά αυτή ήταν ξεκλείδωτη. Έτσι άνοιξα την πόρτα. Αυτό που είδα στην άλλη μεριά με συγκλόνισε. Τι ήταν αυτή η παντοδύναμη ενέργεια;Εκείνη την νύχτα παρατήρησα μια μεγάλη βροχή μετεωριτών στον ουρανό. Θα μπορούσε να έχει σχέση η βροχή μετεωριτών με την πόρτα που είχα μόλις ανοίξει?

Ansem Report 6

Που θα το βρείτε; Μιλήστε στην Aerith στο Hollow Bastion
Mία κολοσσιαία πηγή ένεργεια βρισκόταν πίσω από την πόρτα που μου υπέδειξαν τα Άκαρδα.Αυτό πρέπει να είναι ο απόλυτος στόχος των Άκαρδων.Άλλα τι είναι αυτή η ενέργεια? Έχω λοιπόν μια υπόθεση, που προκύπτει από τις παρατηρήσεις πάνω στα Άκαρδα.
Ta άκαρδα τρέφονται από τις καρδιές των άλλων και λαχταρούν αυτήν την πηγή ενέργειας . Αυτό τοπ πράγμα πίσω από την πόρτα πρέπει επίσης να είναι καρδιά,η καρδιά αυτού του κόσμου. Αν και δεν έχω αποδείξεις έχω αισθανθεί αυτήν την υπέροχη ενέργεια και μπόρω να πώ με σιγουριά το εξής: Αυτή είναι η καρδιά του κόσμου. Τα άκαρδα προσπαθούν να πάρουν όχι μόνο τις καρδιές όλων των ζωντανών πλασμάτων, άλλα και την καρδιά του ίδιου του πλανήτη. Τι όμως σκοπέυουν να κάνουν με την καρδιά ενός κόσμου?

Ansem Report 7

Που θα το βρείτε; Νικήστε τον Oogie Boogie στο Hollow Bastion
Αυτόν τον καιρό μελετώ υλικό από τους μετεωρίτες που έπεσαν εκείνη την μοιραία νύχτα. Τι ανακάλυψη! Το υλικό αυτό δεν υπάρχει στον κόσμο μας. Είναι μαλακό στην υφή, και όταν δύο κομμάτια έρχονται σε επαφή,ενώνονται πανεύκολα. Έψαξα πάντου άλλα πουθένα δεν υπάρχει καταγράφη για αυτό το υλικό.
Άραγε κατάφερε να μπει στον κόσμο μου μόλις άνοιξα την πόρτα? Αναρωτιέμαι αν υπάρχουν άλλα παρόμοια υλικά στην ατμόσφαιρα αυτού του κόσμου… Maκάρι να μπορούσα να πετάξω ψηλά για να το ανακαλύψω! Άραγε υπάρχουν άλλοι ξένοι κόσμοι εκεί έξω? Η περιέργεια μου όλο και μεγαλώνει.Ίσως θα ήταν καλύτερο να σταματήσω να κάνω ανεκπλήρωτα όνειρα. Προς το παρόν δεν γίνεται να φύγω από αυτόν τον κόσμο. Οι συμπολίτες μου και εγώ είμαστε αιχμάλωτοι αυτού του μικρόσκοπικου τόπου.

Ansem Report 8

Που θα το βρείτε; Νικήστε τον Hades κάτα το Hades Cup στο Olympus Coliseum
Είναι σίγουρο ότι τα Άκαρδα συνδέονται στενά με τις ανθρώπινες καρδιές. Με περαιτέρω έρευνα πιστέυω θα αποκαλύψω και τα κίνητρα των Άκαρδω και τα μυστήρια της καρδιάς.
Για αρχή,έχω φτιάξει μία συσκευή που δημιουργεί τεχνητά Άκαρδα. Έαν επαναλάβω τις συνθήκες υπό τις οποίες τα Άκαρδα δημιουργήθηκαν με φυσιολογικό τρόπο, θα καταφέρω να τα δημιουργήσω και τεχνητά. Aυτή η συσκευή είναι το αποκορύφωμα της έρευνας μου. Τελικά η μηχάνη μου επέτυχε στο να δημιουργήσει Άκαρδα.
Ίσως αυτό με βοηθήσει να δημιουργήσω καρδιές από το τίποτα. Ta τεχνητά και τα φυσικά Άκαρδα έχουν σχεδόν πανομοιότυπα χαρακτηριστικά. Όμως για τους σκοπούς της έρευνας μου θέλω να ξεχωρίσω αυτά τα δύο είδη. Γι αυτό,θα μαρκαρίσω αυτά,τα οποία δημιουργώ με τεχνητό τρόπο.

Ansem Report 9

Που θα το βρείτε; Νικήστε τον Captain Hook στη Neverland
Μα τι έκπληξη! Σήμερα έιχα έναν επισκέπτη από άλλο κόσμο.Είναι βασιλιάς και το σκάφος του είναι κατασκευασμένο από το υλικό των μετεωριτών. Αποκάλεσε τα κομμάτια του σκάφους “gummi blocks” Φαίνεται ότι με το που άνοιξα την πόρτα επέτρεψα το  ταξίδι από και προς τον κόσμο μου.
Μιλήσαμε για ατελείωτες ώρες, όμως μία συγκεκριμένη ιστορία τράβηξε το ενδιαφέρον μου,αυτή για ένα κλειδί που αποκαλείται κλειδόσπαθο. Λέγεται πως το κλειδόσπαθο κατέχει απεριόριστη δύναμη.Άλλοι πιστεύουν πως ο κάτοχος του κλιεδόσπαθου θα σώσει τον κόσμο,και άλλοι πως θα φέρει το χάος και την καταστροφή. Πρέπει να μάθω τι ακριβώς είναι αυτό το κλειδόσπαθο. Ένα κλειδί που ανοίγει πόρτες. Πρέπει να σχετίζεται με την πόρτα που μόλις άνοιξα.

Ansem Report 10

Που θα το βρείτε; Μιλήστε στην  Aerith στο Hollow Bastion
Όπως οι άνθρωποι έτσι και οι κόσμοι έχουν καρδιές. Το ίδιο και τα αστέρια στον νυχτερινό ουρανό. Και βαθιά μέσα σε κάθε κόσμο υπάρχει μια πόρτα που οδηγέι στην καρδιά του. Ta άκάρδα θέλουν αυτές τις καρδιές. Προερχόμενα από το σκοτάδι των ανθρώπινων καρδιών, αναζητούν την υπέρτατη καρδιά.
Ναι,αυτό είναι. Τα άκαρδα όπως και το σκοτάδι προέρχονται από τις ανθρώπινες καρδιές. Είναι μήπως η πηγή της καρδιάς του κόσμου,ο κόσμος των Άκαρδων? Σκοπέυω να μάθω τα πάντα και θα ξεκίνησω απο εκεί.Τώρα πια ξέρω τι πρέπει να κάνω. Θα ψάξω να βρω και τον κάτοχο του κλειδόσπαθου και τις πριγκήπισσες. Είμαι πολύ αδύναμος για ένα τέτοιο ταξίδι,άλλα πρέπει να το κάνω. Πρέπει να το αποβάλλω "αυτό" και να εισσωρήσω στο βαθύτερο σκοτάδι.


(Στο kingdom hearts Final Mix θα βρείτε 3 νέες Αναφορές του Άνσεμ:)

Ansem Report 11

Που θα το βρείτε:Νικήστε τον Κurt Zisa στην Αgrabah

Όταν ανοίγει η πόρτα που φυλάσσει την καρδιά ενός κόσμου,ο τοίχος γύρω από αυτόν τον κόσμο διαλύεται.Αυτό όλο το βλέπουμε σαν ένα πευταστέρι.Και χάρη σε αυτό,κατάλαβα γιατί τα υλικά που αποκαλούνται Gummi blocks επιτρέπουν την πρόσβαση σε άλλους κόσμους.
Τα Άκαρδα μπορούν εύκολα να διαλύσουν τον τοίχο που προστατεύει τον κόσμο.Το να βρεις όμως την πόρτα και το να κλέψεις την καρδιά ενός κόσμου είναι υπερβολικά δύσκολο και χρονοβόρο.
Αν η πόρτα ασφαλιστεί από το κλειδί που είναι γνωστό ως κλειδόσπαθο,κάνεις δεν θα μπορέσει να ξαναβρει την καρδιά του κόσμου αυτού.Γι αυτό πρέπει να λάβω τα μέτρα μου,πριν ο εκλεκτός του κλειδόσπαθου εμφανιστεί.
Εάν υποθέσουμε πως  υπάρχει στενή σχέση μεταξύ των Πριγκηπισσών και του κλειδόσπαθου,αυτό σημαίνει πως αυτά τα δύο αλληλεπίδρουν.
Διάλεξα λοιπόν ένα ιδιαίτερο κορίτσι.Δεν ξέρω αν όντως περιέχει την δύναμη μιας Πριγκήπισσας.Άλλα δεν χάνω τίποτα να το δοκιμάσω.Μπορεί να με οδηγήσει στο μέρος όπου βρίσκεται ο εκλεκτός του κλειδόσπαθου.
Σκοπεύω να τη στείλω πέρα μακριά , σε έναν άλλο κόσμο.

ANSEM REPORT 12

Που θα το βρείτε; Νικήστε τον Σέριφοθ στο Olympus Coliseum

Έχω μεταμοτραπεί σε μια οντότητα που περιέχει μόνο καρδιά.Κανονικά θα έπρεπε να μοιάζω με τα Άκαρδα,όμως κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει.
Το σώμα μου έχει κασταστραφεί σίγουρα.Ωστόσο,διαφέρω κατά πολύ από τα άλλα Άκαρδα καθώς έχω διατηρήσει τις αναμνήσεις του παρελθόντος μου και επιπλέον δεν διαθέτω την μορφή τους.Γι αυτό,μάλλον πρέπει να το μελετήσω περισσότερο.
Για να φτάσεις στην σκοτεινή πλευρά(που φυσικά δεν είναι αυτός ο κόσμος)πρέπει να περάσεις την πύλη του Kingdom Hearts,το μέρος δηλαδή όπου υπάρχει η καρδιά του κόσμου αυτού.
To βαθύτερο σημείο που συνδέεται με την καρδιά ενός κόσμου,το μέρος που συνδέεται με τον σκοτεινό κόσμο.(Θα αποκαλύψω λεπτομέρειες σε μια άλλη αναφορά μου...)
Υπάρχουν τελικά πολλοί άγνωστοι σε εμάς κόσμοι.
Ο κόσμος μας.
Ο σκοτεινός κόσμος.
Ο κόσμος του φωτός.
Και ο Ενδιάμεσος κόσμος.
Άραγε,που να βρίσκεται ο πραγματικός παράδεισος;


ANSEM REPORT 13

Που θα το βρείτε; Νικήστε τον Άγνωστο στο Hollow Bastion.

Τι απογίνεται το σώμα όταν το αφήσει η καρδιά;

Η καρδιά και η ψυχή δεν είναι το ίδιο πράγμα,έτσι η ψυχή παραμένει ότι και αν γίνει στο σώμα.Ωστόσο,είναι δυνατόν να πιστέψουμε ότι το σώμα και η ψυχή, που απομένουν,καταστρέφονται;

Κατά την κοινή γνώμη,όταν η καρδιά μετατρέπεται σε Άκαρδο,το σώμα εξαφανίζεται.Αυτό συμβαίνει τουλάχιστον στον δικό μας κόσμο.Όμως,εγώ θεωρώ πως υπάρχει ένας άλλος κόσμος,όπου το σώμα και η ψυχή αλλάζουν μορφή και επιβιώνουν.

Αν η θεωρία μου ισχύει,πρέπει να υπάρχει κάπου ένα άλλο κομμάτι του εαυτού μας που ζει όπως εμείς.Και μια τέτοια οντότητα δεν ανήκει ούτε στο σκόταδι ούτε στο φως.Είναι μια ενδιάμεση οντότητα.Παρατημένο από την καρδιά,ένα άδειο σώμα,κάποιος που λαχταρά και το φως και το σκοτάδι.

Αυτό μάλλον θα παραμείνει ένα άλυτο μυστήριο.

Η σχέση καρδιάς και σάρκας είναι όντως περιπλόκη.

Αφού λοιπόν εμείς ζούμε εδώ,αυτοί δεν μπορούν να θεωρηθούν υπαρκτοί.Απο εδώ και πέρα θα τους αποκαλώ:Οι Ανύπαρκτοι.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις