Το προσωπικό μου μήνυμα στο Kingdom Hearts.

Είναι πολλά αυτά που θέλω να σου πω και άλλα τόσα για να σε ευχαριστήσω που με συντροφεύεις τόσα χρόνια.

Που σε στιγμές μοναξιάς μου πρόσφερες ξεγνοιασιά.

Όταν ήμουν λυπημένος με έκανες να ξεχαστώ.

Και όταν δεν είχα έναν απτό στόχο, με έκανες να ονειρευτώ ξανά.


Όσα και να πω εσύ δεν ήσουν για μένα ένα απλό παιχνίδι. Ήσουν η απόδραση στη ρουτίνα μου !

Εσύ μου έμαθες αξίες για τη φιλία, την αγάπη,την εμπιστοσύνη στους ανθρώπους,την ελπίδα,τη χαρά.

Με εφερές κοντά με άλλους ανθρώπους, με ώθησες να ανοιχτώ και να μοιραστώ τις σκέψεις μου, να δημιουργήσω φιλίες και να πιστέψω πως υπάρχει το καλό στους ανθρώπους.

Πως ακόμα και αν συμβαίνει κάτι κακό, δεν ωφελεί να κατηγορώ πάντα τους άλλους. Πρέπει να κοιτώ και το δικό μου μερίδιο ευθυνής. 

Να διεκδικώ το δίκιο μου αλλα όχι με τη βία. Γιατί καμιά φορά τα λόγια  έχουν μεγαλύτερη δύναμη!

Και την κατάλληλη στιγμή να ζητώ βοήθεια, γιατί κανείς δεν είναι γραφτό να ζήσει μόνος.

Να στρέφομαι στην οικογένεια, τους φίλους, τους αγαπημένους μου!

Και όχι μόνο για τα άσχημα άλλα και για τα όμορφα πράγματα σε αυτή τη ζωή!

Σε ευχαριστώ λοιπόν που δίνεις χρώμα στην ασπρόμαυρη καθημερινότητα μας...

Και ακόμα και αν φύγεις κάποια στιγμή, οι αναμνήσεις θα ζήσουν!!

Σε ευχαριστώ για όλα παιχνιδάρα μου!!




Σχόλια

  1. Σαν χθές θυμάμαι που διάβαζα εδω πρωτη φορά κατι γραμμένο απο εσένα σχετικό με το Kingdom Hearts και λιγο μετά σε γνώρισα.

    Οι αναμνήσεις ειναι τόσο αισθήτες στο μυαλό μου.. Κλάμματα , συγκινήσεις , χαμόγελα και ολα αυτα τα οφειλουμε στο παιχνίδι αυτο.
    Που μονο σκέτο παιχνίδι δεν ηταν.
    Ενας μοναδικός κοσμος θα ελεγα οτι ηταν για μενα.

    Ακομα θυμαμαι τον πατέρα μου να μου να με προτρέπει να πάω για ύπνο καθώς ηταν πολυ αργα και αυριο ειχα σχολειο. "Σε λιγο μπαμπα! Τον νικάω"!
    Ηταν η μαχη με τον Demyx.
    Αυτη ηταν και η πρωτη μαχη που με δυσκολεψε. Τον νικησα και επειτα αγκαλιασα τον πατερα μου για καληνυχτα.

    Θα μπορουσαμε να γραφουμε ωρες ατελεΊωτες για ολες αυτες τις στιγμες που μας χαρισε το kingdom Hearts μα δεν χρειαζεται.
    Ο καθενας μας ξεχωριστα εχει τις δικες του αναμνησεις μεσα του και παντα θα τις φυλαει σαν θησαυρο.

    Χαρηκα που γνωρισα εξαιτιας του, προσωπικοτητες τοσο διαφορετικες μεταξυ τους, αλλα και ταιριαστές λογω της κοινης αγαπης που ειχαμε προς σ'αυτο.
    Αυτο κι αν ηταν ομορφο!

    Χρονια πολλα λοιπόν Κingom Hearts !!!

    Ανυπομονούμε για την, ευχάριστα περίεργη, εξέλιξη σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις