INSIDE THE ARTISTS #1: GEORGE P.G.

Για τα 19 χρόνια Kingdom Hearts και για τα 5 χρόνια της ομάδας μας είπα να ξεκινήσω κάτι διαφορετικό. Από τα συνηθισμένα αφιερώματα στο lore και το gameplay αυτής της σειράς, θα ήθελα να στρέψουμε το βλέμμα σε κάτι πιο ουσιώδες. Στους ανθρώπους αυτού του πολύ όμορφου community που έχουμε δημιουργήσει, και ιδιαίτερα σε αυτούς που εμπνέονται από τα παιχνίδια, εκδηλώνουν το πάθος τους σε μικρά καλλιτεχνικά διαμαντάκια κα το μοιράζονται μαζί μας: Στους artists,τους cosplayers ,τους voice actors, τους musicians, τους creative writers . Όλοι αυτοί λοιπόν έχουν κάτι να μας πουν και θα ήθελα να τους γνωρίσουμε μαζί. 

Ξεκινάω σημερα με ένα πολύ καλο μου φίλο που είχα την τύχη να γνωρίσω και από κοντά: Τον Γιώργο  aka George P.G. :

1."Lost"

-  Πως θα περιέγραφες τον εαυτό σου ως καλλιτέχνη και ως άνθρωπο;

Γενικά από μικρός είχα δείξει ενδιαφέρον για τις τέχνες: τη μουσική,τη ζωγραφική,το θέατρο. Επίσης από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου αγαπούσα το videogames. Ήταν η αφορμή για να ξεκινήσω να ασχολούμαι με τη ζωγραφική, οπότε όταν άρχισα να αναρωτιέμαι για το τι υπάρχει πίσω από το παιχνίδι, πως δηλαδή σχεδιάζεται από το μηδέν, αμέσως κατάλαβα τι ήθελα να κάνω. Στην αρχή με ένα σχετικά αργό υπολογιστή ,τον οποίο και εγώ δεν ξέρω πόσα χρόνια έχουμε , άρχισα να σχεδιάζω και να μοντάρω πάντα με γνώμονα τα ίδια τα videogames. Για να απαντήσω στην ερώτηση σου ,πως θεωρώ εγώ τον εαυτό μου ως καλλιτέχνη, νομίζω πως οι υπόλοιποi που βλέπουν τα έργα μου, μπορούν να απαντήσουν καλύτερα.

-  Μιας και το ανέφερες, πως βλέπεις τις αντιδράσεις του κόσμου πάνω στα έργα σου;

Τις αγαπώ αλήθεια. Για αυτό και προσπαθώ τις περισσότερες φορές τα έργα μου να κρύβουν και ορισμένες μικρές ή μεγάλες εκπλήξεις.

-  Υπήρξε κάποιο καθοριστικό περιστατικό στη ζωή σου που να σε οδήγησε στην απόφαση να ασχοληθείς με το σχέδιο; Κάτι συγκεκριμένο που να αποτέλεσε έμπνευση για σένα;

Τα videogames είναι η έμπνευση μου. Δεν θέλω απλώς να παίζω το παιχνίδι ,να το τερματίζω και μετά να πιάνω το επόμενο. Έχω μάθει να το εξετάζω από την καλλιτεχνική του πλεύρα, πως δηλαδή δημιουργήθηκαν τα μοντέλα και τα textures, κάποια behind the scenes στοιχεία, τα οποία και με ωθούν στο να επιλέξω ένα παιχνίδι και παραδειγματιζόμενος από τους δημιουργούς του, δημιουργώ και εγώ με τη σειρά μου κάτι δικό μου.

-  Για πολλούς η ζωή του καλλιτέχνη είναι μοναχική. Ποια είναι η δική σου θέση πάνω σε αυτό; 

Όπως είπες για πολλούς και όχι για όλους. Εγώ δεν θεωρώ τον εαυτό μου μοναχικό άτομο.

- Τι είναι αυτό που σε γοητεύει στο Kingdom Hearts;

Το plot κυρίως , καθώς και το γεγονός ότι μεγάλωσα μαζί του.

-  Υπάρχει κάποια άλλη σειρά ή παιχνίδι με τα οποία ασχολείσαι;

Έχω παίξει και μου αρέσουν ιδιαίτερα το  Tekken ,το Soul Calibur και ορισμένα από  Final Fantasy.

-  Αν μπορούσες να ξεχωρίσεις ένα έργο σου, ποιο θα ήταν αυτό;

Ένα έργο που φέρει το τίτλο Lost και έχει ιδιαίτερη θέση στην καρδιά μου. (εικ.1) 

-  Ποιους άλλους artists θαυμάζεις;

Είναι πραγματικά πάρα πολλοί ειδικά στο KH community αυτοί που θαυμάζω. Δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποιον από τους υπόλοιπους. 

 -   Η τέχνη είναι κάτι που θα ήθελες να ακολουθήσεις επαγγελματικά; Υπάρχει κάτι άλλο με το οποίο ασχολείσαι ή θα ήθελες να ασχοληθείς;

Θα ήθελα να ασχοληθώ κυρίως με το game development, να σπουδάσω πάνω σε αυτό. Δεν είμαι βέβαια απόλυτα σίγουρος καθώς όλα από έξω ρόδινα φαίνονται, δεν ξέρω δηλαδή πως θα ήταν οι πραγματικές συνθήκες εργασίας σε μια μεγάλη εταιρία. Υπάρχουν βέβαια και άλλα πράγματα που μου αρέσουν και θα ήθελα να δοκιμάσω, όπως το σχέδιο μόδας.

-  Πιστεύεις ότι η τέχνη θα έπρεπε να χρηματοδοτείται; 

Ναι θα έπρεπε και πρέπει. Η ζωή μας θα ήταν πολύ μουντή χωρίς την τέχνη. Ο καθένας μας έχει ένα πάθος, κατι που του αρέσει να κάνει. Αν υπήρχε η δυνατότητα να ασχοληθεί καθένας με ότι αγαπάει και να παίρνει χρηματικές απολαβές από αυτό,ώστε να μπορέσει να ζει, τότε ο κόσμος μας θα ήταν περισσότερο ευτυχισμένος και λιγότερο μίζερος.

-  Φτάνοντας στο τέλος, υπάρχει κάτι που θα ήθελες να μοιραστείς μαζί μας για τα μελλοντικά σου σχέδια;

Θέλω κάποια στιγμή να δουλέψω σε ένα videogame.  Και εννοείται ακόμα και να φτιάξω δικό μου videogame. Για την ώρα έχω τις πανελλήνιες και μετά τη σχολή.. Δεν μπορώ να κάνω πολύ μακρινές βλέψεις. Σιγά σιγά θα φανούν όλα.

 

Τον Γιώργο (George.P.G.) θα τον βρείτε στο καλλιτεχνικό του προφίλ στο instagram και το twitter.


 

 

 

 


 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις