Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ TAI YASUE ΣΤΗΝ Ε3 2016
Από την συνέντευξη του σκηνοθέτη Tai Yasue στην Ε3 2016 μάθαμε λίγα νέα πράματα για το Kingdom Hearts 2.8:
-Το Kingdom Hearts 2.8 θα είναι πολύ διαφορετικό από τα 1.5 και 2.5,καθώς περιέχει δύο νέους τίτλους και αποτελεί άμεσο πρόλογο στο τέλος του Dark seeker Saga(KH III)
-Το 0.2 θα είναι η συνέχεια του Birth by sleep,σχεδιάζεται με την Unreal Engine.Καθολη την διάρκεια του παιχνιδιού θα δίνεται έμφαση στην θλίψη και τον πόνο της Άκουα,η οποία έχει παγιδευτεί στη σκοτεινή διάσταση.Θα υπάρχουν δυσκολότερα puzzles και δυνατότεροι εχθροί όσο προχωράμε.Τέλος τα spells αλληλεπιδρούν με το περιβάλλον π.χ το blizzard αφήνει στο έδαφος ένα λεπτό στρώμα πάγου,στο οποίο μπορούμε να τσουλήσουμε.
-Το Βack Cover αναφέρεται σε μια πολύ παλιά εποχή,στην δραματική σύγκρουση των Foretellers και στην αρχή του Keyblade War.
-To HD Dream Drop Distance θα παίζει πλέον σε 60 καρέ/δευτερόλεπτο.Επίσης πολλά νέα dreameaters θα υπάρχουν όπως το Kanemuki και ένα άλλο Dragoondog
-Το 0.2 θα είναι η συνέχεια του Birth by sleep,σχεδιάζεται με την Unreal Engine.Καθολη την διάρκεια του παιχνιδιού θα δίνεται έμφαση στην θλίψη και τον πόνο της Άκουα,η οποία έχει παγιδευτεί στη σκοτεινή διάσταση.Θα υπάρχουν δυσκολότερα puzzles και δυνατότεροι εχθροί όσο προχωράμε.Τέλος τα spells αλληλεπιδρούν με το περιβάλλον π.χ το blizzard αφήνει στο έδαφος ένα λεπτό στρώμα πάγου,στο οποίο μπορούμε να τσουλήσουμε.
-Το Βack Cover αναφέρεται σε μια πολύ παλιά εποχή,στην δραματική σύγκρουση των Foretellers και στην αρχή του Keyblade War.
-To HD Dream Drop Distance θα παίζει πλέον σε 60 καρέ/δευτερόλεπτο.Επίσης πολλά νέα dreameaters θα υπάρχουν όπως το Kanemuki και ένα άλλο Dragoondog
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου