KINGDOM HEARTS HD 2.5 REMIX:ΔΥΟ ΔΙΑΜΑΝΤΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΨΙΛΑ

Ανοίγoντας το βιβλίο

Μέτα το Kingdom Hearts HD 1.5 Remix,ένα δεύτερο HD Remaster ήταν κάτι παραπάνω από αναμενόμενο.Το πρώτο ήταν ίσως το προζέσταμα.Το δεύτερο,περιλαμβάνοντας τα 2 καλύτερα παιχνίδια της σειράς,ελπίζαμε να αφήσει εποχή.Μόλις όμως το πήραμε στα χέρια μας βρεθήκαμε αντιμέτωποι με κάποια προβλημάτακια,ελάχιστες διαφορές από τα πρωτότυπα και κάτι ακόμα-το τρίτο μέλος της συλλογής-,εξαιτίας των οποίων οι εντυπώσεις μετριάστηκαν.Ας ρίξουμε μια πιο αναλυτική ματιά:

Iστορία μου,αμαρτία μου

Τρία παιχνίδια,τρεις διαφορετικές ιστορίες.

Με το Kingdom Hearts II Final Mix,οι περιπέτειες του Σόρα στο Βασίλειο των Καρδιών συνεχίζονται,καθώς τα Heartless συνεχίζουν να σπέρνουν τον πανικό,ενώ ένας νέος εχθρος,τα Nobodies και μια μυστηριώδης οργάνωση κινείται απειλητικά στις σκιές.Ύφος καθαρά πιο σοβαρά και σκοτεινό από το πρώτο παιχνίδι,ένας πιο ώριμος Σόρα και μια μεγάλη περιπέτεια σε πολλούς Ντίσνευ κόσμους με διάφορα Final Fintasy cameos δε θα αφήσουν κανένα παραπονεμένο.Νέες σκηνές,αποκλειστικές της Final Mix,έκδοσης έρχονται να δώσουν πολλές απαντήσεις στο μπερδεμένο story,προκαλώντας έκπληξη ακόμα και στους πιο πιστούς φανς.

Με το Kingdom Hearts Birth by sleep Final Mix,ένα προηγουμένως φορητό παιχνίδι κάνει το πέρασμα του στις οικιακές κονσόλες.Έτσι όποιος δεν είχε την πολυτέλεια να το παίξει στο PSP ,του παρουσιάζεται για πρώτη φορά η ευκαιρία να ανακαλύψουν τι έγινε δέκα χρόνια πριν την αποστολή του Σόρα.Έτσι θα μάθουν επιτέλους ποιοι είναι ο Τέρρα,η Άκουα και ο Βεν,τι πραγματικά συμβαίνει με το Ζέανορτ και γιατί έχουμε φτάσει εδώ που φτάσαμε.Γιατί αν ένα μάθημα μας έχει δώσει αυτή η σειρά είναι ότι "Όλα συνδέονται,το πεπρωμένο δε αφήνεται στην τύχη".


Και μας έμεινε μόνο ένα,το Recoded,το οποίο θα σχολιάσω μόνο από τη μεριά της υπόθεσης.Καθώς,βλέπετε,για εξοικονόμηση χρόνου,παραλείφτηκε το κομμάτι του gameplay και συμπεριλήφθησαν μόνο κινηματογραφικές σκηνές.Το πρωτότυπο παιχνίδι διέθετε ελάχιστες,έτσι χρειάστηκε να δημιουργηθούν επιπλέον σκηνές.Αν και πρόκειται,κατά τη γνώμη μου,για το πιο αδιάφορο παιχνίδι της σειράς,θέλω να αναφέρω δύο συν.Καταρχάς έχει δύο κρυφές σκηνές,οι οποίες συνδέονται με το Kingdom Hearts χ και το Dream Drop Distance,προσθέτοντας δύο νέα πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία.Και κατα δεύτερον,σε αντίθεση με το 358/2 days,το οποίο δε διέθετε καθόλου το στοιχείο της δράσης,το Recoded δίνει ρέστα σε αυτόν τον τομέα.

Gameplay και ξερό ψωμί

Εδώ κυριολεκτικά έχουμε να κάνουμε με δύο ακατέργαστα διαμάντια πολλών πολλών καρατίων.
Στο Kingdom Hearts II είχαμε πληθώρα δυνατοτήτων όπως drive forms,summons,limits και Δ εντολών,τα οποία μας προσφέρουν απίστευτη αίσθηση δύναμης και ανεπανάληπτες μάχες.Με την προσθήκη νέων abilities,accesories και όπλων στο Final Mix,κυριολεκτικά δεν ξέρουμε τι να πρωτοδιαλέξουμε.Και σαν να μην έφτανε αυτό,το ολοκαίνουργιο Limit Form μας δίνει μια νοσταλγική γεύση από το πρώτο παιχνίδι.
Δε σταματάμε βέβαια εδώ.Mushroom 13 αποστολές,όπου η κάθε μια απαιτεί διαφορετικό τρόπο αντιμετώπισης.Cave of Rememberance,η σπηλιά στην οποία θα δούμε όλα τα μέλη της 13ης Οργάνωσης να παρελαύνουν και να μας προκαλούν σε μια μάχη που δεν έχει προηγούμενο.Και σε όσους αρέσουν τα παζλ,τα διασκορπισμένα σε όλους τους κόσμους stickers σας περιμένουν να τα συλλέξετε.Όταν βέβαια φτάσετε στο τέλος,ένας παντοδύναμος εχθρός σας περιμένει,το Lingering Will,που αν το αντιμετωπίσετε σε Critical mode,δε θα προλαβαίνετε ούτε ανάσα να πάρετε.

Στο Birth by sleep,τα δεδομένα αλλάζουν.Εδώ επίσης έχετε άπειρες δυνατότητες,τις οποίες καλείστε να αντιμετωπίσετε με σύνεση και στρατηγική.Εκτός από τη βασική επίθεση υπάρχουν τα commands,τα οποία μπορείτε να αλλάζετε συνεχώς.Ο συνδυασμός command και βασικής επίθεσης πρέπει να γίνεται προσέχτικα αναλόγως του εχθρού,του χρόνου και της μάχης στην οποία πρέπει να χρησιμοποιηθεί.Ο συνδυασμός αυτό οδηγεί σε διαφορετικά finish commands και command styles,τα οποία δινουν πρόσθετη δύναμη στον παίχτη σας.Υπάρχει βέβαια και η λύση των Shotlocks ή των Dimension links,τα οποία πρέπει να χρησιμοποιούνται με μέτρο,μπορούν ωστόσο να σας βγάλουν από μια πολύ δύσκολη θέση.Η πιο σημαντική διαφορά με το πρωτότυπο είναι η κατάργηση του multiplayer από τη Mirage Arena.3 παιχνίδια:μάχες με Unversed,Επιτραπέζιο Command Board και κούρσες,που δυστυχώς θα τα απολαύσετε μόνοι.Δυστυχώς ο περιορισμένος χρόνος παραγωγής στάθηκε εμπόδιο στην προσθήκη του.(περισσότερα στον επίλογο).Οι διαφορές στο Final Mix εδώ είναι σχεδόν αμηλητέες:2η κρυφή ταινία,νέο secret boss και τέλος η Σκοτεινή Διάσταση.Για τα πρώτα δε θα πω πολλά,θέλωντας να μη σας κάνω spoil.Για το τελευταίο πάντως,είναι κάτι που το βλέπουμε πρώτη φορά,δίνοντας μας μια ξεχωριστή και συνάμα τρομαχτική εμπειρία,την οποία αναμένουμε να ζαναζήσουμε σε μελλοντικά παιχνίδια.


Τεχνικός τομέας:Λίγο μουσική,λίγο εικόνα και το κλειδόσπαθο μου παρέα


Και σε αυτόν τον τομέα βρισκόμαστε αντιμέτωποι με σημαντικές διαφορές ανάμεσα στα τρία παιχνίδια.Η εικόνα του Kingdom Hearts II Final Mix ήταν ήδη στα 720p και αποτελούσε φαινόμενο για τα δεδομένα του PS2,επομένως δε μπορούσε να γίνει το κάτι παραπάνω.Το BBS μεταφέρθηκε από τη μικρή στη μεγάλη οθόνη.Έφυγε δηλαδή το πιξέλιασμα και είδαμε πιο καθαρά κάποια πράματα,αλλά η κάμερα δυστυχώς εστιάζει αρκετά στους ήρωες κρύβοντας το μισό και περιβάλλον.Κατά συνέπεια,πρώτα μας χτυπούσαν οι εχθροί και μετά από 5 λέπτα ψάξιμο καταλαβαίναμε από που μας ήρθε,Από τα πολλά χειρόκινητα γυρίσματα της κάμερας,ετοιμαστείτε να σας έρθει ίλιγγος.Έχουμε φυσικά και το Recoded,στο οποίο πραγματικά έγινε θαύμα.Ένα παιχνίδι κυριολεκτικά αναγεννημένο,στο οποίο η εικόνα μιλάει από μόνη της.
Για όλα τα παιχνίδια,η σύνθεση της μουσικής έχει γίνει με πραγματική ορχήστρα,αντικαθιστώντας τα ηλεκτρονικά κομμάτια των προκατόχων.Όσον αφορά το ταλέντο της συνθέτριας Shinomura είναι γνωστό της πάσης πόσο ακαταμάχητο είναι και πως όλοι μας έχουμε από ένα αγαπημένο κομμάτι.
Το πιο σημαντικό πρόβλημα είναι τα συνεχή παγώματα της κάμερας.Όταν πέρνας από το την μια αίθουσα στην άλλη,κόλλημα.Όταν αλλάζεις form,κόλλημα.Όταν περιμένεις για link(Τι άλλο :::)κόλλημα.Ο ελάχιστος χρόνος παραγωγής οδήγησε φυσικά σε αυτό το αποτέλεσμα(περισσότερα στον επίλογο)

Κλείνoντας το βιβλίο

Και ήρθε η ώρα να συνοψίσουμε.
Στο παρελθόν,το άρτιο και συνάμα διαφορετικό στυλ των παιχνιδιών έδωσε μαθήματα σε κάθε δημιουργό RPG και πρόσφερε πέραν του συνηθισμένου αρκετές ώρες διασκέδασης.Η υπόθεση συναρπάζει,συγκινεί και ηρεμεί ταυτόχρονα,όποιον αφεθεί ελεύθερος σε αυτήν.Έχουμε όμως ήδη δοκιμάσει αυτά τα παιχνίδια και ως γνωστόν δε μπορείς να βελτιώσεις κάτι που ήδη είναι άριστο,δε μπορείς να προσφέρεις το κάτι παραπάνω.Υπάρχουν επιπλέον τα συνεχή παγώματα καθώς και σημαντικές αφαιρέσεις,οι οποίες αποτελούν αποτέλεσμα της βιαστικής παραγωγής του παιχνιδιού.Το παιχνίδι με άλλους παίκτες μας λείπει ενώ τα συνεχή παγώματα μας τη δίνουν στα νεύρα.
Γι αυτό θα ήθελα για πρώτη φορά να κάνω μια παραδοχή.Όσο και αν ανυπομονούμε να παρουμε στα χέρια μας το Kingdom Hearts III,πρέπει να δείξουμε υπομονή.Η ομάδα παραγωγής του παιχνιδιού,όσο και ο ίδιος ο Nomura πρέπει να πάρουν το χρόνο τους,ώστε να δώσουν ένα τίτλο,προσεγμένο σε κάθε τομέα,που θα ξεπεράσει σε επίπεδο ακόμα και το Kingdom Hearts II.Οι απαιτήσεις μας είναι υψηλές,επομένως δε θα θέλαμε να συμβεί ότι και με το HD 2.5 Remix.




*Σημείωση:Το παρόν άρθρο προστέθηκε στη σελίδα Reviews

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις