TO ΜΥΝΗΜΑ ΤΟΥ Τ.ΝΟΜURA ΣΤΟ KINGDOM HEARTS ULTIMANIA

Στο KINGDOM HEARTS SΕRIES MEMORIAL ULTIMANIA,ένα βιβλίο-αφιέρωμα στην σειρά kingdom hearts που κυκλοφόρησε παράλληλα με το KINGDOM HEARTS 2.5,περιλαμβάνει ένα μοναδικό μύνημα από τον Τετσούγια Νομούρα αποκλειστικά για τους φανς:

Aν έπρεπε να διαλέξω,είμαι ένας άνθρωπος με σκοτεινή πλευρά όπως ο Ζέανορτ.'Oταν δημιουργώ ,προσπαθώ να τιθασεύσω τον θυμό που κρύβεται στην καρδιά μου.Καπώς έτσι έχει η κατάσταση, τώρα, με το kingdom hearts 3.Kάθε φορά είναι μια μάχη με τον Σόρα και την παρέα του,οι οποίοι είναι στην αντίθετη πλευρά από εμένα.Έχουν περάσει ήδη δέκα χρόνια και ακόμα δεν φτάσαμε στο τέλος.
Αυτή η μάχη σίγουρα θα κρατήσει κι άλλο.
Στο kingdom hearts 3,σκαρφίζομαι πολλές δοκιμασίες που πρέπει να ξεπεράσει ο Σόρα,επειδή και 'γώ ο ίδιος δεν ανέχομαι την ήττα.Λίγο πριν την μεγάλη μάχη,δημιούργησα αυτό το βιβλίο για να μας θυμίσει το ταξίδι που κάναμε μέχρι τώρα.
Θυμάμαι την καταπληκτική έμπνευση που είχα όταν έφτιαχνα το πρώτο kingdom hearts.
Έτσι ,όταν ξανακοιτώ όλη τη δουλειά που έχω κάνει,νοιωθώ μια υπέροχη συγκίνηση όπως παλιά.Οι φίλοι της σειράς,οι οποίοι ακολουθούν το Σόρα και τους άλλους όλα αυτά τα χρόνια,μπορούν να ζήσουν και πάλι τον γνωστό ενθουσιασμό.Με τέτοια συναισθήματα,δεν θα υποκύψουμε στο σκοτάδι και το ταξίδι του Σόρα θα συνεχίζεται.
Ήδη προχωράμε και θα ήμουν ευτυχισμένος αν ήσασταν μαζί μου ως το τέλος.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις