O HALEY JOEL OSMENT ΑΠΟΦΕΥΓΕΙ ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ KINGDOM HEARTS 3

Στο Comic Con του Σαν Ντιέγκο,ο Χάλει Τζόελ Όσμεντ,ο ηθοποιός που δάνεισε τη φωνή του στο Σόρα ,ρωτήθηκε σχετικά με το kingdom hearts 3.Η απάντηση που έδωσε είναι:

"Δεν μου επιτρέπεται να πω κάτι.Κάθε φορά που κάνουμε ένα παιχνίδι, λόγω συμβολαίου απαγορεύεται να κάνω δηλώσεις.Ξερω πάντως ότι οι φίλοι του Kingdom Hearts είναι πολύ πιστοί και αφοσιωμένοι τη σειρά και δεν πρόκειται να απογοητευτούν με ότι μας επιφυλάσει το μέλλον."

Εγώ πάντως από την εμπειρία μου ξέρω πως όταν ένας καλλιτέχνης κάνει δηλώσεις του τύπου "μου απαγορεύεται να μιλήσω" "έχω συμβόλαιο" κ.λ.π πάει να πει πως κάτι έχει ετοιμάσει ο συγκεκριμένος ηθοποίος για κάποιο ίσως τρέιλερ του kingdom hearts 3,το οποίο θα δούμε σύντομα.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις